لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
صعود به مرحله بعدی هدف ماست

صعود به مرحله بعدی هدف ماست

مطمئنا جورجو کیه لینی، مدافع بانوی پیر در دیدار سه شنبه شب یوونتوس و تاتنهام در لیگ قهرمانان از مهره های مهم یووه محسوب میشود که می تواند نقش مهمی در نتیجه پایانی دیدار داشته باشد.

 

مدافع کهنه کار یووه در خصوص این دیدار می گوید:

 

در وهله نخست به فکر متوقف کردن این تیم هستیم و در نهایت باید این دوئل را از آن خود کنیم و در پایان دو دیدار، راهی مرحله بعدی شویم.

 

اما کین و مصاف برابر این بازیکن ارزشمند

 

کین از بازیکنانی ست که مشابه زیادی ندارد، تاتنهام خیلی خوش شانس است که این بازیکن را در اختیار دارد. یک مهاجم استثنایی که طی سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده و این پیشرفت را همچنان بدون وقفه ادامه می دهد. در این سال ها نمایش های فوق العاده ای را از خود ارائه کرده و مطمئنا جز بهترین های دنیاست.

 

اما برناردسکی

 

درحال حاضر، فدریکو می تواند یک الگوی بسیار خوب برای بسیاری از جوانان باشد. او شجاعت زیادی دارد، با شایستگی راهی یووه شده و همواره در حال یادگیری و تمرین است. او هرگز حتی برای اینکه کمتر در ترکیب قرار گرفته دست از تمرین برنداشته و مطمئنا نباید متوقف شود باید به تمرین و بهتر و بهتر شدن ادامه دهد.

 

اما مصاف فرداشب برای کیه لینی و مدافعین یووه از اهمیت خاصی برخوردار است و این مدافع در کنار هم تیمی هایش مسولیت سنگینی برای بسته نگاه داشتن دروازه بانوی پیر برعهده خواهند داشت.

 

هدف نخست دریافت نکردن گل در این بازی ست، می دانیم آسان نیست. تاتنهام تیمی ست که فوتبال را به خوبی بازی می کند، تلاش می کنیم که این تیم را متوقف کنیم و در نهایت تیم برنده این دو دیدار باشیم. این مسولیت مدافعین است که باید مانند یک زنجیر بهم گره بخوریم و مانع از گل خوردن تیم شویم.

 

و اما پیش بینی های اتفاقات دیدار

 

باید صادقانه بگویم پیش بینی نمی کنم. همه چیز برابر تاتنهام پنجاه به پنجاه است. به این مسئله نیز فکر نمی کنم که تنها بازی برگشت در خانه حریف اهمیت دارد، چون برای من گذشتن از این مرحله اهمیت بیشتری دارد. فرداشب با احترام به حریف و با فروتنی راهی میدان می شویم و باید گام محکمی برای رسیدن به انتهای مسیر نهایی برداریم.

 

کیه لینی در پایان می گوید:

 

در لیگ قهرمانان باید همواره تمرکز خود را حفظ کنیم، شاید یکی دو ساعت پیش از دیدار مشغول خندیدن و شوخی کردن باشیم اما این به این معنا نیست که برای این بازی حاضر نیستیم و یا تمرکز لازم را نداریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: